Home > > Mo(de)bielen

Mo(de)bielen

Ik kan mij soms vreselijk storen aan mensen die mobiel telefoneren. Bijvoorbeeld als de spreker een dusdanige hoeveelheid geluid produceert dat ik mijn aandacht onmogelijk kan richten op hetgeen ik graag wil doen. Of bijvoorbeeld als het telefoongesprek wordt gecombineerd met het afrekenen van de boodschappen in de supermarkt of het kopen van een kaartje in de bus. Volgens mij is het de hoogste tijd om in discussie te gaan over wat we wel en niet moeten accepteren op het gebied van mobiel telefoneren.


drie reacties op "Mo(de)bielen"

Femster
-1-  Femster:
He ja, een discussie. Ben dol op discussies.
Ik zou nog uren naar je kunnen luisteren, maar ik moet even bellen. Hoi.
Kees de Vries
-2-  Kees de Vries:
Hoi ik ben het geheel met je eens ik kan mij er ook heel erg aan iriteren,ben zelf buschauffeur dus ik weet exact wat of je bedoeld.
Mensen die bellend de bus instappen en dan hun kaart neergooien en het dan heel gek vinden dat je niet weet wat of je af moet stempelen.
lijn
-3-  lijn:
Ik vind dat laatste gewoon onbeleefd. In de zeldzame gevallen dat ik bellend een tram instap, vertel ik degene aan de andere kant van de lijn even te wachten.

Maar ja, ik wens chauffeurs, bestuurders en conducteurs ook goedendag, en dat is geloof ik ook vrij zeldzaam.

Reageren?  

Lees vooraf even de regels voor discussies op Amsterdam Centraal door.

Eigen afbeelding bij reacties? Ga naar gravatar.com en meld je aan met het mailadres dat je ook hier voor reacties gebruikt.

(verschijnt niet online, is nodig voor gravatar afbeelding)
(optioneel veld)
Om geautomatiseerde spamreacties te voorkomen, wordt u gevraagd deze simpele vraag te beantwoorden.

Reactiemoderatie staat aan op deze site. Dit betekent dat je reactie niet zichtbaar zal zijn, tot deze is goedgekeurd door een beheerder.

Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.